Reklamačný poriadok
Predávajúci: KAMIKO – HYGIENE s. r. o., Kremnička 5, 974 03 Banská Bystrica
IČO: 459 65 340
DIČ: 2023185945
IČ DPH:SK2023185945
Zápis v OR SR Banská Bystrica, Odd.: Sro, vložka číslo: 19461/S
- Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácii a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb, ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciách sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.
- Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby v prevádzke, v ktorej bola služba alebo kde bol tovar zakúpený.
Názov a adresa prevádzky: KAMIKO – HYGIENE s. r. o., Kremnička 5, 974 05 Banská Bystrica.
Reklamácie vybavuje – meno, funkcia, tel. číslo – zodpovedný vedúci: Dalibor Dorotovič, 0907 846 777
- K reklamácii je potrebné vždy priložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúra, pokladničný blok). Druhy reklamácii a ich vybavenie:
- Záručná reklamácia:
Predávajúci poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň záručnej doby.
Záručná reklamácia sa vybaví podľa možností ihneď (v prípade opodstatnenosti), a o výmenou tovaru za bezchybný alebo poskytnutím náhradnej služby.
Ak výmena nie je možná, predávajúci zabezpečí záručnú opravu v lehote do 30 dní alebo ak to nie je možné, zoberie poškodený výrobok späť a vráti kúpnu cenu.
Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním alebo používaním na iný účel, prípadne za iných podmienok ako je odporúčané používať.
- Reklamácia omylu (množstvo, druh, akosť, cena)
Osoba vybavujúca reklamácie ihneď zaistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.
- O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ, originál sa založí. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácii. V prípade, že sa reklamácii nevyhovelo alebo nebola vybavená ihneď, reklamačný lista sa vypisuje dvojmo.
- Ak reklamácia nebola vybavená hneď, predávajúci písomne oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie a to najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Prílohy: Reklamačný protokol
V Banskej Bystrici, 1.7.2024