Kategórie
 
 
 
 
 
 

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

Predávajúci:       KAMIKO – HYGIENE s. r. o., Kremnička 5, 974 03  Banská Bystrica

                               IČO: 459 65 340

                               DIČ: 2023185945

                               IČ DPH:SK2023185945

                               Zápis v OR SR Banská Bystrica, Odd.: Sro, vložka číslo: 19461/S

  1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácii a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb, ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciách sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.
  2. Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby v prevádzke, v ktorej bola služba alebo kde bol tovar zakúpený.

Názov a adresa prevádzky: KAMIKO – HYGIENE s. r. o., Kremnička 5, 974 05  Banská Bystrica.

Reklamácie vybavuje – meno, funkcia,  tel. číslo – zodpovedný vedúci: Dalibor Dorotovič, 0907 846 777

  1. K reklamácii je potrebné vždy priložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúra, pokladničný blok). Druhy reklamácii a ich vybavenie:
  1. Záručná reklamácia:

Predávajúci poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň záručnej doby.

Záručná reklamácia sa vybaví podľa možností ihneď (v prípade opodstatnenosti), a o výmenou tovaru za bezchybný alebo poskytnutím náhradnej služby.

Ak výmena nie je možná, predávajúci zabezpečí záručnú opravu v lehote do 30 dní alebo ak to nie je možné, zoberie poškodený výrobok späť a vráti kúpnu cenu.

       Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním alebo používaním na iný účel, prípadne za iných podmienok ako je odporúčané používať.

  1. Reklamácia omylu (množstvo, druh, akosť, cena)

Osoba vybavujúca reklamácie ihneď zaistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.

  1. O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ, originál sa založí. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácii. V prípade, že sa reklamácii nevyhovelo alebo nebola vybavená ihneď, reklamačný lista sa vypisuje dvojmo.
  2. Ak reklamácia nebola vybavená hneď, predávajúci písomne oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie a to najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

Prílohy: Reklamačný protokol

V Banskej Bystrici, 1.7.2024

 

 

 

               

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia